Pierwsze urodziny mojego bloga

Huurrraa!!!! Dokładnie rok temu napisałam swojego pierwszego posta. Dziś są pierwsze urodziny mojego bloga. Przede wszystkim bardzo się cieszę, że zaczęłam, że pisałam i piszę i mam o czym pisać i jestem czytana.

blog_1

Oto odrobina statystyki:

  1. Opublikowałam 58 postów
  2. Największą popularnością cieszył się post o tym jak narysować Darwina i Guballa  – 278 wejść
  3. Drugi najczęściej czytany to wpis w ramach projektu „Dziecka na warsztat III” pt. „Konik polny i anatomia laptopa” 139 wyświetleń, ale tu miałam najwięcej komentarzy 24
  4. Wzięłam udział w projekcie internetowym Justyny Wencel z bloga Dzika Jabłoń „Przygody z książką II”, a teraz jesteśmy w trakcie III edycji III edycji.
  5. Biorę też udział w 10-miesięcznym projekcie Ilony Popławskiej z bloga Kreatywnym Okiem pt. „Dziecko na warsztat III”, do którego zaprojektowałam też logo 🙂
  6. Utworzyłam też Funpage na Facebooku, który polubiło już 145 osób.

blog

Poznałam wiele wspaniałych osób i mnóstwo ciekawych blogów. Jednak, co najważniejsze moje dzieciaki stworzyły wiele pięknych prac, które mogę Wam pokazać.

Gdy zaczynałam pisać tego bloga prowadziłam zajęcia z jedną grupą, a obecnie mamy już cztery grupy. Uwielbiam to, co robię, „moje dzieci” dają mi dużo motywacji do dalszej pracy. Moje życie wreszcie wypełniło się tym, co kocham czyli sztuką.

Dziękuję wszystkim, którzy mnie czytają i oglądają to, co razem z dziećmi tworzymy i mam nadzieję, że ze mną zostaniecie, bo planów mam dużo i już nie mogę się doczekać tego, co przyniesie kolejny rok!!!!

Skomentuj

