Opowieści zamknięte w pudełkach

Dzieci uwielbiają tworzyć i opowiadać historyjki, a ja lubię ich słuchać. Dziś chciałabym żebyście Wy też posłuchali tych opowieści.

IMG_1535

KRZYŚ zadawał nam zagadki, kogo przedstawiłem w swoim pudełku? Kim jest ten pingwin, a kim ten? A to kto to jest? Przedstawił nam całą czwórkę pingwinów z Madagaskaru, był też Julian i Mechaniczne oko i doktor Bulgot i jakiś wąż. A niebieski kwadrat oznaczał bohaterów dobrych, a czerwony złych:

IMG_1549

MARCEL: „moje pudełko to pizzeria i tu był ludzik, który gdzieś mi zginął i on jadł pizzę albo coś i oglądał telewizję„.

IMG_1537

LILA: „moje pudełko to świat kotów – tu jest kotek, tu piłka tu drążek” – mówiła pokazując nam wszystko po kolei – „tu piłka plażowa, tutaj są koty, tu jest karma. Moje koty rodzą się z jajek.”

IMG_1557

JAŚ: „Moje pudełko to nowoczesny domek. Tu ładuje się robot, a tu ludzik ma buty antygrawitacyjne i chodzi po ścianie”.

IMG_1536IMG_1576IMG_1578

ALA: „moje pudełko to pokój dziewczynki i jej mamy. Tutaj jest łóżko, na którym one śpią na zmianę, bo jest jednoosobowe. Można pod nim zawiesić hamak. Zrobiłam tło jakby była zima, bo lubię niebieski i czerwoną podłogę, bo to jest tak na niby dywan. Obok łóżka wtopiona w tło jest drabinka, aby dało się wejść na łóżko. I to wszystko.”

IMG_1564

JAGODA: „pokazuję mojego smoka i tyle”.

IMG_1538

OLA: „to jest świat kotków, kotki na siebie patrzą i się huśtają. To są najlepsze przyjaciółki, kotki bliźniaczki. Kotki mają piknik i bawią się samolocikiem.”

IMG_1551IMG_1552IMG_1554IMG_1555

Do wykonania naszych prac użyliśmy: pokrywek od pudełek po papierze do drukarki, różnych papierów kolorowych, ścinków materiałów, bibuły, plasteliny, kartonu, kordonków, plasteliny, styropianowych jajeczek, wycinków z kolorowych gaze, farb, kredek, pisaków, kleju.
Skomentuj

