Sztuka na tarasie

Czerwiec cudny!!! Za oknem praży słońce i jest bardzo gorąco. Nic tylko wyjść z domu i spędzać czas na świeżym powietrzu. A najlepiej jeszcze robiąc coś ciekawego.

Niewiele trzeba, aby dobrze się bawić: pudełko tłustych pasteli, ściana na której można przyczepić płachtę papieru i swoboda twórcza.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I jeszcze jeden element może mieć znaczenie – dobre towarzystwo.

Jak to u mnie bywa, najlepsze pomysły pojawiają się zwykle całkiem przypadkowo. Zastanawiałam się jak skłonić moich chłopaków do zabawy na świeżym powietrzu, a przy okazji zrobić coś twórczego i pogadać chwilkę z kuzynką. I w stodole znalazłam rolkę niewykorzystanego szarego papieru do osłaniania podłogi podczas malowania ścian, i przypięłam go pinezkami do drzwi stodoły. Dałam chłopakom pudełko tłustych pasteli i mogłyśmy z kuzynką wypić spokojnie kawę. A oni wpadli w szał twórczy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dwóch młodszych pracowało wspólnie i całkiem zgodnie 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

A później nawet ekipa trochę starszych kawalerów też się przyłączyła do tworzenia:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A tak wyglądają skończone dzieła:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mnóstwo fajnej zabawy, dużo frajdy i do tego ciekawe efekty. Zachęcamy gorąco wyprowadźcie twórczość pod chmurkę.

Jestem ciekawa, co twórczego lubicie robić w takie upały?

Skomentuj

