Tonacje kolorów / ART JOURNAL

W moich poszukiwaniach plastycznych kolor jest bardzo ważny. Uwielbiam odnajdywać i łączyć ze sobą różne odcienie „jednego” koloru. Używając jako szablonu kartonika z kwadratowymi otworami pozostałymi po wyciągnięciu kart do gry planszowej mojego syna, stwarzam zestawienia tonacji wybranego koloru.
Gdy mam pomysł biorę kolorowe gazety i przeglądam, szukam odpowiednich obrazków, a potem odrysowuję szablonem kształt, wycinam, układam na stronie szkicownika, przekładam, zamieniam miejscami, aż mi pasuje i wtedy przyklejam. A poniżej efekty moich wycinanko – przyklejanek o kolorach.

1. Kolory wiosny

IMG_0680

IMG_0681IMG_0682

2. Pomarańczowa pomarańcza

IMG_0665_1IMG_0665IMG_0666

3. Think about pink

IMG_0669_1IMG_0669IMG_0670

4. Kolory zimy

IMG_0789IMG_0791IMG_0792

Szukanie, wycinanie, przyklejanie stanowi moją odskocznię od codzienności. Pomaga mi choć na chwilę wyłączyć się, skupić na tym, co robię i wyciszyć. Jednocześnie wokół miejsca mojej pracy twórczej powstaje ogromny rozgardiasz, jakby mało już było bałaganu zrobionego przez wszystkich domowników. 🙂 Te chwile są dla mnie bardzo cenne, bo tylko moje, nawet gdy moi synowie mi „pomagają”.

Podzielcie się, proszę, w komentarzach jakie macie sposoby na oderwanie od codzienności i łapanie własnych chwil wyciszenia.

3 thoughts on “Tonacje kolorów / ART JOURNAL

Skomentuj

