Strefa mamy: ART JOURNAL

W moim pierwszym poście napisałam, że: „Chcę także odnaleźć w sobie artystę, którym byłam jako dziecko.” I od jakiegoś czasu szukałam sposobów na odnalezienie drogi powrotnej do tworzenia i artystycznego wyrażania samej siebie.Dziś chciałabym rozpocząć serię pt.: „Strefa mamy”,  w której będę umieszczać swoje prace i to co mnie inspiruje i fascynuje.

Przeglądając Internet natrafiłam na art journaling czyli kreatywne zapisywanie własnych przeżyć, myśli przy użyciu różnych dostępnych materiałów takich jak farby, pisaki, kredki, wycinki z gazet, kolorowe papiery, zdjęcia i łączenie różnych technik. Jest to też taki dzienniko-szkicownik do wypróbowywania nowych technik czy wizualnego zapisywania pomysłów i inspiracji.

aj01

Zafascynowana oglądałam w sieci mnóstwo niesamowitych i bardzo inspirujących stron z art journali i postanowiłam sama zacząć taki prowadzić. Początki zawsze są trudne, ale na szczęście w sieci można znaleźć pomoc.

W zeszłym roku w kwietniu uczestniczyłam w miesięcznym wyzwaniu szkicownikowym Rachelle Doorley z Tinkerlab. Wyzwanie polegało na wykonaniu każdego dnia rysunku, szkicu na zadany temat i umieszczeniu go na Instagramie z opisem #tinkersketch. Tam można było oglądać prace innych uczestników i komentować je.

instagram-tinkersketch-challenge-april-20143

Oto kilka wybranych szkiców z tamtego wyzwania:

OLYMPUS DIGITAL CAMERAday25_rip_it

W tym roku były dwa wyzwania w lutym i w marcu, mi udało się wziąć udział tylko w lutym, ale choć tyle:

instagram-tinkersketch-challenge-feb-20154

A to przykłady wykonanych przeze mnie lutowych wyzwań:

030405

Ta zabawa w wyzwania dodała mi odwagi i zachęciła do samodzielnych działań.  Moim postanowieniem noworocznym na 2015 rok stało się stworzenie własnego Art Journala. I chcę się z Wami dzielić tym, co tam uda mi się w nim zrobić.

Na początek rozkładówka z kreatywnymi postanowieniami noworocznymi zaczerpniętymi z bloga Tinkerlab z wpisu pod tytułem Five New Year’s Resolutions that Fuel Creativity„:

aj01aj01_aaj01_bAJ01_1aj01_2AJ01_3AJ01_4AJ01_5

Skomentuj

