Wielkanoc: wielkie kartonowe pisanki

Zainspirowana sercami z kartonu, które wykonaliśmy w lutym, postanowiłam zrobić wielgachne pisanki z kartonu. Sposób wykonania była taki sam. Wycięłam kształt jajka z kartonu, a później ponaklejałam wzorki klejem na gorąco. Tym razem się nie poparzyłam :-).  A dziś z Olusiem pomalowaliśmy nasze ogromniaste pisanki, a gdy wyschły powiesiłam je. I teraz są cudną wielkanocną ozdobą naszego domu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPolecam: duży format, wykorzystanie kartonowych pudeł, malowanie farbami – zabawa gwarantowana!!!

Skomentuj

