Miłość wisi w powietrzu – Love is in the air

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ten wpis miał pojawić się przed Walentynkami, niestety życie trochę pokrzyżowało mi plany. Dlatego dzielę się tym projektem dopiero teraz. Już od dłuższego czasu zrobić te cudne serca z kartonu. Inspirację znalazłam na blogu The Artful Parent w tym wpisie. Kartony z pudeł zbieram już od jakiegoś czasu, gdyż są bardzo wdzięcznym materiałem plastycznym. Można z niego robić cuda. Tym razem zrobiliśmy serca.

I wanted to write this post before St Valetine’s Day but I couldn’t do this then. So, I’m doing it now.  Two weeks ago we made cardbord hearts.  I was inspired by this post from The Artful Parent. I wanted to do it very much so one evening I took cardbord from some boxes and cardbord scraps left over from other art projects. It was also first chance to use a hot glue gun.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Najpierw narysowałam szablon serca i odrysowałam na kartonie i wycięłam. Do zrobienia warstw i uzyskania efektu 3D użyłam skrawki kartonu pozostałe z wyciętych serc i innych projektów. (Dobrze jest zbierać „śmieci” powstające w procesie twórczym, choć trzeba mieć je gdzie trzymać :-)). Te mniejsze elementy zaczęliśmy ze starszym synem przyklejać klejem na gorąco w pistolecie, ale niestety Jaś się poparzył i musiałam sama kończyć. Zresztą ja też się poparzyłam – trzeba bardzo  uważać z tym urządzeniem. Powstały trzy różne serducha.

So firstly I cut out the shape of heart from a bigger piece of cardbord and then used cardbord scraps to make several layers. Then my older son helped me to glue smaller parts but unfortunatelly he burnt his fingers and I had to finish all hearts by myself. And I also burnt my fingers. So I was layering cardbord scraps until satifing layout. Every heart was different.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Następnego dnia zabraliśmy się z Olusiem za malowanie naszych kartonowych serc. Maluch najpierw pomalował swoje serducho, a później pomagał też kolorować moje. Do malowania użyliśmy farb temperowych w tubkach. Żałuję, że starszy nie dokończył swojego dzieła, ale niestety nie miał czasu :-(. Za to jestem bardzo dumna z Olusia i z tego jak mieszał farby uzyskując piękne kolory. Serca wyszły nam naprawdę pięknie i ich wykonanie sprawiło nam dużo radochy.

The next day we painted our hearts with tempera paints. Oluś at first painted his heart and then he helped me with my. I regret that my older son didn’t want to paint his heart, he didn’t have time :-(. Instead I’m proud of my liitle’s one heart. I like how he has been mixing colours and our hearts. I think that they turned out great. It was a great fun making them together.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA 

One thought on “Miłość wisi w powietrzu – Love is in the air

  1. Pingback: Wielkanoc: wielkie kartonowe pisanki | MAMA AGA, sztuka i dzieciaki

Skomentuj

